Sunday, June 13, 2010

It has been long time that I do not update my blog..
After I left the place...
The ''hell'' that raise of many negative feeling...

Why?
Life was busy since the ''final'' final exam in my uni life..
Starting of my intership...
The working life that I never been in..

Shall I happy with what I have? What I achieved?
Yeah, I should be.

人就是这样 得不到的 日思夜想
得到了 就想要更多
喂小姐! 听过人心不足蛇吞象吗?
哎呀呀.. 算了吧! “知足常乐”(=

..................................................................................

从一个虚假的世界 到另一个虚假的世界
庆幸的是 这里得道行 没有以前千年老妖的利害

在这个虚拟的世界 感觉又要迷失自己
唉 真的是站不直脚

读完咯 不敢说毕业了
要做什么啦 要去那里啦
不知道哦 不知道叻
哎呀呀 头痛啊

感觉真的比以前快乐
到忘了想想我的将来
很懒惰想。。 可以请一个future planner吗?
来帮我计划一下 哈哈

原以为到了这里 时间到了
就会有答案
可是工作真的好累 虽然不忙
但放工后 我都不想用脑
不想想东西 怎么办呢?
谁来帮我一下。。

现实的生活真的和想象的不同
读的不一定是能用的
做的不一定是想要的
得到的也不一定是最好的
爸爸说 人开心就好

谢谢您一直那么支持我
看着你为我眉开眼笑 我笑了。。
世界上 还是爸爸妈妈最好 *love*

4 comments:

  1. 虽然认识你不是很久 也不是很了解你
    但人生嘛 流言蜚语 总要面对
    离开家里久了 就会觉得爸爸妈妈其实是最好的
    可是 我们再也不能回到过去
    人生 就是这么矛盾 想要的 得不到
    不想要的 却要去接受

    就好像 我不想来这里 可是却来了 当要离开时 我却又开始怀念

    garden

    ReplyDelete
  2. Don`t complicate life..
    Don`t give up when you still have your parents and friends around..
    Don`t feel sad when you have us with you..

    Don`t think too much... Be Positive!
    let`s hang out~ >.<

    ReplyDelete
  3. and change your background colour!!
    dont use black la..
    Cheer up! >.<

    Use some colourful blackground.. more positive! lol

    ReplyDelete
  4. Jack, as you wish. Thanks dear. Garden, do appreciate with what you own. You are really a happy guy.

    ReplyDelete